Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Δρόμοι βραδείας κυκλοφορίας

Δεν συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω αφίσα.
Οταν μία κοινωνία δεν πληρώνει για υπηρεσίες που παρέχονται σε λίγο δεν θα υπάρχουν υπηρεσίες.
Το πρόβλημα όμως είναι γιατί να πληρώνουμε για υπηρεσίες που δεν παρέχονται;
Οταν περνάμε από δρόμους βραδείας κυκλοφορίας που είναι υπό κατασκευή (π.χ. Τέμπη κ.τ.λ) και έχουν διόδια, νομίζω ότι διακαιούμαστε να μην πληρώσουμε διότι:

  1. Πληρώνουμε διόδια για δρόμο “ταχείας” κυκλοφορίας, ο οποίος είναι συγκριτικά καλύτερος, όσον αφορά τουλάχιστον την ταχύτητα του, μόνο από καρόδρομο.
  2. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση παράπλευρων δρόμων μικρής ταχύτητας με όριο ας πούμε μέχρι 100 χιλιόμετρα, για όσους δεν μπορούν λόγω οικονομικής στενότητας να πληρώνουν διόδια ή για όσους μετακινούνται μέσα στα όρια των δήμων τους.
  3. Τα ιδιωτικά μονοπώλια απαγορεύονται σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
  4. Εφ όσον δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για να πας στον προορισμό σου οι παραπάνω εισπρακτικές των διοδίων εταιρείες συνιστούν μονοπώλιο.
  5. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία κλοπής χρήματος το να πληρώνεις αναγκαστικά για υπηρεσίες που δεν σου παρέχονται σήμερα αλλά θα σου παρασχεθούν μελλοντικά, αλλά για τις οποίες θα ξαναπληρώσεις.

    Αν τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν διαφορετικά, τότε γιατί να μην δικαιούμαστε δωρεάν ένα μέρος των μετοχών των εταιριών που κατασκευάζουν τους δρόμους, ανάλογα με το αντίτιμο των διοδίων που έχουμε πληρώσει, μια και αναγκαστικά συμμετέχουμε στο κεφάλαιο αυτών των εταιριών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου