Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Παλιά και σύγχρονα θαύματα

Την ιδέα μου την έδωσε το τελευταίο άρθρο (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2337.aspx)
του φίλου μου στο facebook, οικονομολόγου Βασίλη Βιλιάρδου.
ΚΟΥΙΖ: Ποιό είναι το μεγαλύτερο θαύμα; :
1. Του Χριστού που με 5 άρτους και δύο ψάρια χόρτασαν 5.000 άτομα
2. Των σύγχρονων Τραπεζιτών που με 1.000 ευρώ κατάθεσης δημιουργούν λογιστικό (εικονικό) χρήμα 100.000 ευρώ, που άμα όμως ζητηθεί ταυτόχρονα από όλους "εξαφανίζεται" ώς δια μαγείας.                                                                                               
Άμα το βρείτε κερδίζετε ποδήλατο. Ναι ποδήλατο και μην μου αρχίσετε να λέτε αυτοκίνητο και άλλα τέτοια κουλά. Τώρα με την οικονομική κρίση τι να το κάνετε το αυτοκίνητο, να ξοδεύετε όλα τα λεφτά σας στην Βενζίνη; Τώρα βέβαια για να πάρετε το ποδήλατο πρέπει να γίνει κάποιο θαύμα γιατί τα λεφτά που έχω δεν μου φτάνουν ούτε για πατίνι.                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου